2015. június 19., péntek

Befejezés

Már fellélegezve jöttem ki a az FBI legfelső bíróságáról, ahol rám és a húgomra mért büntetést adtak, amin persze Dean sokat javított. A húgomat végérvényesen nem tudtam megmenteni ettől az élettől, hiszen a börtön büntetéstől eltekintenek, hogyha tíz évig szolgál az oldalukon, így innentől egy csapatban leszünk. Tőlem pedig elvették a csapat vezetői címet, mert a gondatlanságommal rengeteg ember életét veszélyeztettem, többek között a csapatomét, így Dean új vezetőt választ majd. Mondhatni könnyedén megúsztuk a legalapvetőbb figyelmeztetéssel.
-Tudtam én, hogy nem vágnak sittre. -ölelt át nevetve Austin és mintha egy kicsit megkönnyebbültnek tűnt volna, amikor meglátott, így nyugtatóan rámosolyogtam .
-És most mi lesz velünk? -fordultam Dean felé, aki épp most jött le a hivatal lépcsőiről, közben pedig a nyakkendőén lazított.
-Egy hónap szünetet kaptok, mert elég komoly feladatot oldottatok meg. Haza mehetsz.-tartott egy kis szünetet én pedig úgy éreztem nem jutok levegőhöz. Annyi év után.. -Addig nézek egy kis házat a szigeteken az ottani irodához közel, ugyanis folyamatosan ölik meg a kémeket. Valószínűleg a maffia ügyébe fogunk keveredni, úgyhogy kössétek fel a gatyátokat gyerekek!
-Nem lesz vele gond.-nevetett Kiara és látszólag felhúzta az említett ruhadarabot.
-Amiről még szót kell ejteni , Faytől elvették a csapat vezetés jogát én pedig Kyle-t szeretném kinevezni , mert úgy gondolom el fogja bírni ezt a feladatot. - folytatta a főnökünk komolyabb hangot, de az információ tudatában Kyle folyamatosan engem kémlelt. A történtek után ez volt az első alkalom hogy hosszabb ideig tudott rám nézni.
-Rendben, köszönöm.- szólalt végül meg. Egy kicsit még beszéltünk, majd Jack félre hívott mielőtt értem és Nináért jött volna a taxi.
-Elég  esetlen voltál pár éve, amikor rád találtam, ugye tudod?!- nézett rám fél mosollyal -De mostanra kikupálódtál és a legjobb lettél a szememben , Fay!
-Köszönöm.-bólintottam hasonló mosollyal.-Te mihez fogysz kezdeni a szünetben?-kérdeztem rá, mert mióta a cégnél dolgozom sosem volt szünetünk, így kíváncsi voltam a  többiek tervére.
-Elkezdem a következő melót, csak előtte szerettem volna elbúcsúzni.
-Elbúcsúzni?!-zavarodtam össze.
-Áthelyeztek egy másik csapatba, Tokióba és vár ott rám valaki. -fejezte be egy szégyenlős mosollyal.
-Szóval beletrafáltam, hogy az előző akciód alatt volt egy lány, ugye?!- böktem ki egy kis idő múlva.
-Mindig igazad van..de bármikor hívhatsz , ha pácban vagy jó? -kérdezte meg én pedig csak bólintottam, mert egy szó se jött ki belőlem.
-Vigyázz magadra.-nyögtem ki mégis és szorosan átöleltem.

-Mit mondtál nekik?-kérdeztem Ninát a ház előtt. Még mindig az FBI-titkos szolgálati egyenruhámban voltam , csak most az összes cuccom nálam volt, azaz két bőrönd, mert a többi dobozban vár az új helyünk  szállítására.
-Azt hogy hozok egy meglepetést. -mosolygott bíztatóan és  az ajtó felé taszigált .
-Esküszöm az első küldetésemnél se izgultam így, mint most.- suttogtam neki és remegő kézzel az ajtó felé nyúltam.
-Elindultam a rövidke folyosón, és hallgattam a nappaliból kiszűrődő hangokat.
A kisebbik húgom ott tévézhetett anya pedig a nappaliból nyíló konyhában tevékenykedett.
-Azt hittem soha nem jössz már meg.-szidta gondolom Ninát, de helyette én szólaltam meg.
-Időbe tartott míg hazajöhettem.-mondtam remegő hanggal ami  a végére egy kicsit el is csúszott
A szoba összes tagja felém kapta a tekintetét, anya pedig a meglepődöttségtől kiejtette a tányért a kezéből a  és remegő kezét a szája elé tette, ahogy sírva fakadt.
-Sajnálom.-nyögtem ki s átszeltem a szobát, hogy a karom közé vonhassam egy pillanatra.
-Fay?-kérdezett rá óvatosan a nem is olyan kicsi testvérem. Most léphet be a serdülő kórba.
-Én vagyok az kicsim.- mosolyogtam rá a könnyeim között, majd az eddig lesokkolva állt apához rohantam és a másik húgomhoz.
-Nagyot szólt a meglepetésem, ugye?!- jött be a cuccaimmal Nina de egyedül én mosolyogtam rá, a családom többi része inkább nem akart hinni a szemének.
-Mi történt veled?-simogatta az arcomon lévő sebeket anya, én pedig nagyon lassan elkezdtem mesélni mindazt, ami valójában történt  és őket kémleltem. Hol a reakciójukat néztem, hol pedig a sok változást , ami történt a házon és rajtuk is. Mintha az idő során belefáradtak volna valamibe, de most boldogságot és reményt láttam csillogni, így folytattam a történetemet.
Szinte lehetetlen volt elhinnem erről az útról, amit éveken át jártam , hogy most végre lezárt, hogy vége van mindennek, amitől eddig féltem. Nem tudtam felfogni, hogy vége, biztonságban van mindenki, mert eddig így éltem, és talán ez a szakasz az életemben örökké félelmetes pont marad, mert ez már az életem részévé vált és a lényem egy részét alakította. Ez miatt rettegtem nappal és sírtam át az éjszakákat. Ez miatt veszítettem el mindent és jöttem rá a rideg valóságra.De most helyre hoztam és közben egy második családot is találtam, így nem bánom. Mostantól bátran szembe merek nézni talán mindennel..

11 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon jó lett a rész!! siess a folytatással mert már nagyon várom! :DD
    üdv: Liza

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    Nagyon jó lett. Várom a kövi részt.
    Siess!��
    Puszi: Cinti

    VálaszTörlés
  3. Lessz kövi rész? Kérlek mond, hogy lessz kövi rész! Az egész sztorit végigizgultam, abban reménykedve, hogy Kyle és Fay összejönnek. És amikor ez megtörtént, írtó boldog voltam. De az utolsó bejegyzésre megint szétmentek...:( Lehetne, hogy megint összehozod őket?
    Egyébként írtóra tetszett a blogod! Remélem lessz fojtatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a bókot. :) Őszintén szólva nagyon terveztem a következő évadot, de sehogy nem akart összejönni az első rész. Olyan volt mintha elvesztettem volna önmagam, vagy épp nem találom a hangomat az írásban. Ezerszer neki ledűltem, majd mikor újraolvastam a kitétel előtt ,inkább kitöröltem. Nem volt az igazi a rész, nem tetszett és felesleget pedig nem szerettem volna kitenni..:) Ez volt júniusban egészen addig amíg el nem kezdődött a főiskola. Nem egészen olyan, mint a filmekben, legalábbis nekem nem, mert bejárok órákra, hogy tudjak teljesíteni és az eredményét látom is,mert jó ZH-kat írok lassan itt a vizsgaidőszak és úgy érzem nem kell tőle félnem, mint néhány egyetemistának, de ugyebár mindennek ára van, ennek pedig az én szabadidőm.
      ígérem, hogy amint kitalálom mi lenne a legjobb folytatás, rögtön felteszem!Próbálok majd rá időt találni és minél hamarabb résszel szolgálni! Lehetőleg valami izgalmas kezdéssel nyitni! :)

      Törlés
    2. U.I.: És nagyon sajnálom, hogy eddig nem volt. Ígérem próbálkozni fogok. Köszönöm szépen, hogy elolvastad és örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  4. Saluuuut bwt tulisan anda, impian merupakan sesuatu yang pasti dapatkan hari esok, bila kita selalu berdoa dan bekerja. Ora Et Labora

    Obat Untuk Promil

    Obat Menopause Dini

    Obat Pelancar Haid

    Cara Mengecilkan Perut Buncit

    VálaszTörlés
  5. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés
  6. Menderita turun peranakan? Ingin sembuh dari turun peranakan? Apa sih Obat Turun Peranakan yang bagus dan tepat dipilih? Pom Mini Digital Apakah turun peranakan memang bisa disembuhkan dengan obat? Jawaban dari semuanya pertanyaan tersebut akan kami rangkum dalam pembahasan berikut ini. Temukan jawabannya disini! Jelly Gamat Gold-G


    VálaszTörlés