2013. október 18., péntek

2.fejezet

 Sziasztok! Sajnálom a hosszú kihagyást és ígérem ilyen többet nem lesz. A részt meghoztam, bár nem úgy sikerült ahogy terveztem, de azért remélem nektek tetszik. Jó olvasást! ♥♥
Bár csak pár percet voltam Jackkel a szobában és az is azért, mert mindenféleképp el szerettem volna magammal rángatni a boltba bevásárolni, ugyanis kezd kifogyni a hűtő.
-Nem lesz sok idő.-mondtam vagy századjára , de egyben legutoljára , majd átöleltem és e közben kinéztem az ablakán. Pár színes levél a levegőben repdesett, majd nekicsapódtak az ablaknak és, amikor elállt a  szellő elkezdtek lefelé haladni egészen addig, amíg megint fel nem kapta őket a szél. Az eget szürkés felhők borították .
-Ügyes legyél.-puszilt arcon, mikor eltávolodtam, majd pimasz vigyorral rám mosolygott, mire elhúztam a szám és aprót löktem a mellkasán,feladva a kérlelést. A szobámba érve kikerestem egy melegebb ruhát, amiben nem fogok fázni , majd a közös kasszából pénzt kivéve elkezdtem a fő út felé sétálni. A látó teremet gyakran kitakarta a hajam, és a kezem is szétfagyott , majd a fejemben megint rákezdtem a szitkozódásra, amiért nekem még nincs jogsim. A lépteimet kicsit meggyorsítottam, ezért fél óra alatt elértem az üzletet és átlépve az ajtót megcsapott a kellemes meleg , majd megfogva egy kosarat elkezdtem a sorokat járni közben pedig kikerülgettem az előttem túl lassan haladó embereket. 

-Valaki segítene?-léptem be a házunk ajtaján.  Mivel senki nem reagált, hanem nyugodtan folytatták a báj csevejt ezért még egyszer elkiabáltam magamat miközben  bakancsomat szedtem le magamról. Ezúttal Austin rám mosolyogva felvette a szatyrokat és elkezdte kipakolni a tartalmát .Én a nappaliba érve le akartam ülni azonban Jack hirtelen felállt és szélesen rámosolygott.
-Csak nem átfagytál?- nézett rám meglepetést tettetve.
-Dehogy is.-Ráztam meg a fejemet és átöleltem . Ő mit sem sejtve a gonosz tervemről rögtön visszaölelt. A kezemet hirtelen a pólója nyakánál bedugtam és szorosan a forró hátához nyomtam.
-Te nem vagy normális!- egyenesedet ki hirtelen és a kezem után nyúlt, majd megfogva a csuklómat kihúzta és átemelve a fején, a tenyerét a két összetett kezemre tette, majd mosolyogva melegítette azt.- Később visszakapod.-figyelmeztetett , mire megráztam a fejem.
-Túlságosan szeretsz. Nem tennéd meg. -mondtam bár azért az utolsó kimondott mondatomban egy kicsit kételkedtem.
-De magabiztos valaki!-közeledett mosolyogva az arca, de pár centi után meg is állt.-Akkor  majd Ciara megkapja helyetted és az ő szenvedése a te lelkeden fog száradni.
-Most nem is tettem semmit! Ne engem büntess! -nézett fel az újsága mögül az említett lány mosolyogva.
Jack megrázta a vállát, majd elengedve a kezem leült a helyére, elém pedig betoppant Kyle.
-Ezt neked hoztam. Hallottam, hogy kicsit fázol.-rázta meg az egyik vállát és felém nyújtott egy bögre gőzölgő teát.
-Figyelmes vagy.-jegyeztem meg gyanúsan nézve rá, majd az ujjaimat szorosan a forró bögre köré tekertem  ügyelve arra, nehogy összeérjen az ujjaink. -Ha ezzel akarsz meghódítani nem biztos, hogy sikerülni fog.
-Dehogy ezzel akarlak.-nevetett fel a gondolatomon.-Én alapból udvarias és figyelmes vagyok. Na meg minden esetben jóképű.-fokozta.
-És  szerény.-szúrtam közbe mielőtt a számhoz emeltem a kezemben tartott folyadékot.
- A legjobb tulajdonságom-bólintott -Viszont tényleg nem ez miatt jöttem. Téged majd máshogy szerezlek meg, most viszont csak szeretnék szólni, hogy délután programom van . Austin azt mondta hogy előtte be kell jelenteni.-húzta el a száját, majd kérdőn nézett rám.
-Menjél.-mondtam és kikerülve leültem. -De előtte gyakorlunk- kiabáltam utána és az elképzelésemen,miszerint halálra fogom dolgoztatni elmosolyogtam.
-Mindjárt visszajövök.-bolintotta és pár perccel később valóban megint a szobában volt egy fekete rövid ujjúban, ami kiemelte a sötét szemét és a bicepszét .Alul egy melegítő nadrág volt. Én is hasonlóképp átöltöztem, majd Ciara után mentem lefelé a lépcsőn az edző terembe haladva.
 -Kyle velem lesz.- jelentettem ki  mielőtt Jack leült a boksz zsák mellé, jelezve, hogy az az övé , majd Austin és Ciara beálltak egymás elé. A nagy szekrény elé léptem, ami tele volt fegyverrel. Nem kellett keresgélnem, rögtön tudtam, hogy mit fogok elsőnek gyakorolni Kyle-al így megfogtam a hosszú bambuszbotot és az egyiket a kezébe dobtam.
-Nem mondod komolyan? - nézett rám hitetlenkedve , hogy mi tényleg ezt fogjuk csinálni.
-Miért ne mondanám?- húztam fel a szemöldökömet és az ujjaimat szorosan a bot végére fontam, majd teljes erőből ,tökéletes ívben a bordái felé csaptam, amit ő az utolsó pillanatban védett ki.
-Használd az eszed és lehetőleg gyorsan gondolkozz- adtam neki egy a tanácsot, amikor láttam, hogy túl sokat agyal és mivel ő nem mozdult , ezért megint én ütöttem. - Később majd ösztönből fog jönni.- biztattam, és mindenféleképp azon voltam, hogy több tanácsot tudjak adni, leginkább azokat amiket négy éve én is megkaptam. Előre hátra lépegettünk közben a botunk folyamatosan csattogott a kivédett ütések miatt.
-Csak a mozdulataimat figyeld!-szóltam rá, amikor az arcára pillantva felfigyeltem, hogy inkább engem bámul, mint azt amit csinálok.
-Te pedig takard az arcod. Az összes gondolatod és terved rá van írva.- mondta  szemtelen mosollyal, mire még jobban bámultam a botját és a karját, majd egy gyors mozdulattal kipörögtem mellé és hátulról az egyik térd hajlatába ütöttem, amitől  fél térdre esett.  Kihasználva a lehetőséget  megfogtam a bambuszbot két végét és átemelve rajta azt szorosan hátra szorítottam magamhoz. Az illata gyorsan megcsapta orromat és a haja csiklandozta az arcom egyik oldalát.
-Nem bízz abban , amit az arcomon látsz.- mondtam győzelmi mosollyal. A szorításon engedtem és hátra akartam lépni elengedve őt, amikor megragadta a bot közepét és erőteljesen feltolta a fejünk fölé, majd hirtelen szembefordult velem és  hátra döntött. A botot, amit eddig szorosan fogtam bízva abban, hogy ellene fogom használni legörgette a csuklómig, majd a földhöz szorította.
-Épp elengedni készültelek. Kihasználtad.
-Csak kaptam az alkalmon.- mosolygott rám. Én viszonoztam a mosolyát, majd hátra bukfenceztem, bár mivel a csuklom a földhöz volt szegezve, így egy kicsit megfájdult, de végül is sikerült megszereznem a botot és  felálltam. Ő is így tett , majd a saját félredobott fegyveréhez hátrált én pedig utána indultam, folyamatosan ütéseket mérve rá. A derekamra két kéz tekeredett és hátulról magához húzott, majd az egyik kezével a másik karomhoz szorította gyengéden a bambuszt tartó karomat.
-Kicsit túl kemény vagy vele az első alkalomnál, nem?-  kérdezte Jack. Bár ha nem szólalt volna meg akkor is tudtam, hogy ő az, mert csak ő szokta ezt a fogást alkalmazni rajtam.
-Bírja a strapát. -mosolyogtam Kylra, aki a térdére támaszkodva fújta ki a levegőt. A kijelentésemre kérdőn nézett rám . A halántékán izzadságcseppek gyöngyöződtek és az eddig  beállított haja is összekuszálva volt.
-Azért inkább innentől átveszem. -engedett el Jack, majd elvette a botomat és lefektette a polcra. Mivel még mindig ott álltam integetett nekem, majd egy lépéssel közelebb lépet  , a vállamnál fogva megfordított és óvatosan előrébb tolt,én pedig kénytelen voltam  elindulni  a boksz zsákhoz.
Vissza pillantva láttam, ahogy Austin elmegy Ciara mellől és csatlakozik a fiúkhoz, akik kiterülve a földön beszélgetni kezdtek.
-Rendes srác.- jött oda hozzám a szőke hajú csapat társam.
-Austinról vagy Jackről beszélsz?-kérdeztem meg és felugrottam a zsákra a lábamat pedig köré kulcsolva elkezdtem felüléseket csinálni, ami nem épp egy könnyű kategóriába sorolható. Ciara jelentős pillantást vetett rám, mire felsóhajtottam.- Beképzelt, nem rendes. Vagyis kijavítom magam; csak akkor rendes , amikor kell neki valami.
-Mindig így veselkedsz.-nevetett fel és a mögöttem lévő padra ült . Az előbbi mondatára összehúztam a szememet és mivel én is túlságosan kimerültem inkább letelepedtem mellé.
-Hogy?-kérdeztem meg vonakodva.
-Amikor új társaságba kerülsz vagy épp új személy jön a társaságunkba te sosem oldódsz fel és távolság tartó leszel. -kezdte és mivel épp kritizált ezért óvatosan rám nézett, hogy folytathatja -e, mire biztatóan bólintottam. - Rögtön a legrosszabbat feltételezed az emberről és mindig, ismétlem mindig a hibáit figyeled meg bennük, sosem a jó részüket. Falakat építesz magad köré, hogy ne ismerhessenek meg.
-De megvan rá az okom, hogy miért ne bízzak meg rögtön mindenkiben-vágtam közbe.
-Mindannyiuknak megvan. -vont vállat és komolyan nézett rám. Hiába vagyunk egy csapat, rengeteg mindent nem tudunk egymásról. Nem tudtuk, hogy ki miért kezdett kémkedni , vagy mi milyen volt addig az élete és ő sem tudta , hogy miért nem szeretnék megbízni Jackken kívül senkiben.-Én csak azt szeretném mondani, hogy a társunk és talán könnyebb lenne neked is és neki is, sőt az egész csapatnak, ha elfogadóbb lennél vele. Hogyha rá is  csapat társadként tekintenél.-mondta szelídebben, de nem érdekelt. 
-Csak egy napja van itt.Nem a csapat társunk-fújtam ki idegesen a levegőt.
-De az.-bólintott tartva a szem kontaktust, mire  megeresztettem egy fél mosolyt. Igen, talán Jack a legjobb barátom, de Ciara is mindent a szemembe mer mondani, ha valamit úgy gondol változtatnom kellene vagy épp elszúrtam egy dolgot, amit én sem látok be magamnak.
-Jó. Rendes leszek.De nem bízok meg benne és attól , hogy köztünk van még nem lesz belőle kém.-mondtam ki a véleményemet és hátra néztem, de már csak ketten voltunk , ezért felsegítve egymást vidámabb témára váltva mentünk fel.
-Ennyim a zuhanyzó!- foglalta le rögtön Ciara, amint becsuktuk a lejárót és letakartuk egy szőnyeggel.
-Dean keresett. Van esti programunk . - állt elém Jack és a kezembe nyomott egy cédulát, ahol fel volt sorolva az adatok a ma esti küldetésünkről. Elvileg egy másik városban lévő üzlet alagsorában fog megtörténni az üzlet egy diller és egy bomba szakértő között nekünk pedig ezt kell megakadályoznunk.
-Kaphatnék alaprajzot a..-kezdtem Austinhoz fordulva aki már a gép előtt pötyörészet információt keresve.
-Egy lépéssel előrébb járok.- nyújtott hátra egy papír köteget, amin az alagsor alap része található. Pár konténer között , pontosan a lift előtt egy hatalmas tér van  kiépítve , ezért gondoltam, hogy ott fog majd megtörténni az üzletük, így a köré helyeztem el az embereket.
-Akkor én mentem is.-mondta Kyle, mikor megtudta az ő szerepét . Az órára pillantottam, ami már délután 5 órát mutatott.
-Hétre érj vissza! Szűkség lehet rád is.-mondtam mire a szája sarka felkunkorodott.
-Sietek. -lépett ki az ajtón én pedig sóhajtva becsuktam, utána hátra fordulva pedig  Ciara büszke tekintetével találtam szembe magam , mire csak megforgattam a szememet. Gyorsan lezuhanyoztam amikor felszabadult a fürdő és két kopogás után berobbantam Jack szobájába. Ő az ágyán hanyatt fekve nyomkodta a telefonját, így lefeküdtem mellé és a fejemet a mellkasára fektettem . A kijelzőjére pillantottam , ahol láttam, hogy valakivel smsezet, de rögtön kilépett és félredobva a mobilt, csak rám figyelt.
-Csak nem megismerkedtél egy csajjal ?-kérdeztem és, hogy  rendesen tudjunk beszélni leszálltam a mellkasáról,s inkább törökülésben szembe fordultam vele.
-Félted a helyed, mi?- húzta mosolyra  a száját, majd nemlegesen megrázta a fejét.
-Azt akarod mondani , hogy egy hónapot távol voltál, de senkivel nem ismerkedtél? -néztem rá komolyan, mire átgondolta még egyszer. A kérdéseim talán féltékenységre utalhatnak, de nem voltam az. Ő csak barát volt nekem, ahogy én is neki. 
-Talán beszéltem pár lánnyal és egy kicsit közelebbről megismerten néhányat.-rázta meg a vállát.
-És belezúgtál valakibe? -kérdeztem izgatottan, mert imádtam kibeszélni a szerelmes témákat.
-Képtelen voltam, mert egy folytában te jártál az eszembe.- kacsintott rám széles mosollyal.
-Ne hazudozz!- dobtam meg egy kezembe eső párnával.
-Egyikbe sem "zúgtam" bele-felelte és a végénél a kezével tett egy apró kis idéző jelet megismételve az általam használt szót.-Na és mi van Kyle-al?- húzogatta a szemöldökét most ő ,és a két kezét a feje alá fektetve hallgatott.
-Semmi.-ráztam meg a fejem.-Ő csak egy csapat tag.
-Fay, bejössz neki.
-Dehogy.-ráztam meg nevetve a fejem látva, hogy mennyire félre értette.-Ő csak ködösít. Ő az a srác aki akármerre megy megkap mindent és mivel itt nem esek a lába elé ezért én vagyok a cél. Ennyi az egész. Csak szeret játszadozni.
-Biztos vagy te ebben?- kérdezte felvont szemöldökkel és komor arccal. - Tudod talán szeret flörtölgetni, de az ilyen fiuk mint amilyen ő ,úgyis beleszeret abba a lányba akit nem kaphat meg. Akkor mit fogsz tenni?
-Ez nem fog megtörténni. -mondtam -Összebarátkozok vele és nem lesz semmi gond. - ejtettem ki a számon az első eszembe jutó tervemet, ő pedig halványan elmosolyodott.
-Na és ha te is beleszeretsz? Tudod szerintem örülnöd kéne, hogy közelít feléd.
-Jesszus, biztos nem szeretnék bele.- mondtam fintorogva fejemben pedig átpörgetve az eddig megismert tulajdonságait.
-Miért nem?
-Mert nem kedvelem.-ráztam vállat ő pedig rám kontrázott, miszerint  nem is ismerem.
-Gyertek!-kopogott be az ajtón Austin , így félbeszakította a beszélgetés és kimentünk felhúzni a saját szerelésünket.
-Te megettél egy egész doboz Nutellát?- vágtattam Austin elé, mert történetesen inni szerettem volna, csakhogy a hűtőben egy üres dobozt találtam a narancslé mellett.
-Miért engem vádolsz? Azt se tudtam, hogy vettél  a boltban!- mondta elég meggyőzően, csakhogy a szája sarka csokis maradt. -Ne kend rám, azt amit te tettél, másrészt pedig hagyhattál volna nekünk is. Irigy vagy! -fokozta mire felröhögtem.
-Persze én ettem meg és összekentem a szádat ugye, csakhogy rád tudjam kenni..
-Aludtam, ez akkor történhetett, így észre sem vettem, hogy bekened az arcom. -vont  vállat.
-Ti komolyan a kaján vitáztok? - állt meg Ciara, miközben a haját tűzte fel két hajtűvel, ami persze tőrként is használható.
-Rám akarja fogni. Meg kell védenem a becsületemet.-tárta szét a karját, de engem már nem foglalkoztatott a téma , inkább az órára néztem, amin már elmúlt 7 óra .
-Hol van Kyle?- tettem le az üveget.
-Még nincs itt.- felelte halkan Ciara én pedig bólintottam.
-Biztos csak kicsit késik és mindjárt betoppan a szerinte megengedett késéssel.- állapítottam meg  az a mondat helyett, amit szívesebben mondtam volna és én is elkezdtem fegyvereket rakni az összes helyre.
-Várjunk még?-lépett elém Jack fél óra után.
-Le fogjuk késni.-ráztam meg a fejem, majd megindultam az ajtó felé.-Esküszöm a saját kezemmel nyírom ki ha visszajött.- léptem ki, majd a garázsba menve, megvártam, amíg utánam jönnek és közösen elindultunk a feladatra Kyle nélkül.
Míg én végig azon idegeskedtem, hogy mennyire nem megbízható Kyle, addigra megérkeztünk az üzlet közelébe, innentől pedig gyorsan betörtünk a helyre, majd ahogy elterveztük eredetileg beálltunk a helyünkre. Én az egyik konténer tetejére másztam, ahol teljesen átlátható az egész, de mégis az előttem álló üres konténer tetejét néztem meg jobban, ahol Kyle-nak lenne a helye.
-Idióta.-jellemeztem egy szóval halkan, majd ajtó nyitódást hallottam és motor halk bőgését. Egy fekete mercedess állt be az üres területre. A szememmel a többiek tekintetét kerestem meg , mialatt halk léptekre figyeltem fel, amik fokozatosan közelebb értek.
-Örülök, hogy láthatom.-szállt ki a kocsi hátsó üléséről egy idős öltönyös fickó és kezet fogott a szakadt ruhájú , göndör hajó férfival.
-Elhozta amit kértem? - tért rá rögtön a tárgyra a most érkezett férfi, aki minden bizonnyal a diller lehetett. A kezemet felemeltem de csak annyira, hogy lássák Ciaráék, majd magamban visszaszámolva vártam, csakhogy hirtelen kinyílt a lift ajtaja és Kyle sétált ki rajta. Már otthon is járhatott ugyanis a saját szerelése volt rajta és csak akkor torpant meg, amikor észrevette, hogy a küldetés már elkezdődött és ő pont a közepébe csöppent. Én megkerestem Jack tekintetét tanácsot várva, de amint megláttam fél szemből, hogy az öltönyös lézerpisztolyt emel Kyle-ra eltértem a tervemtől és egyenesen a pasas hátára ugrottam, majd a kezemet a vállára téve átfordultam, így szembe kerültem vele.Nem kellett semmit jeleznem, mert a srácok velem együtt bújtak ki a rejtekhelyükről, így Jack beállt nekem segíteni, legalábbis beállt volna, ha a kocsiból nem szállt volna ki két nagy melák.
A férfi kezében a pisztoly csöve most egyenesen a homlokomra irányult , tulajdonosa, pedig gonoszan mosolygott. Én kifordítva a kezét lőttem párat a plafon felé, figyelve, hogy a visszaverődő golyó majd üres területet találjon el, csakhogy az ellenfelem belerúgott a combomba. A hirtelen fájdalom végigjárta a lezsibbadt lábamat , de ebből semmit nem mutattam ki. A könyökömmel orrba vágtam , majd egyet a hasába is ütöttem, de ő inkább előretolt és a falnak szeretett volna nyomni. Ahogy a fal felé közeledtünk és szűkössé vállt a hely, felugrottam és a talpamat a falnak nyomva elrugaszkodtam,átlendűlve az öreg háta mögé . A férfi megpördült és ezúttal rögtön lőtt, csakhogy mögötte megjelent Kyle és megrúgta a  kezét. Az  fickó hasba rúgott, majd kirúgta  a lábamat, amitől földre zuhantam és engem elintézettnek nyilvánított, így Kyle jött, aki rögtön ököllel orrba ütötte. Ettől az ütéstől a férfi mellém esett, de a fegyver végével fejbe ütött. Én a  fájó pontra tettem a kezem és mikor a szemem elé emeltem az ujjaimon vörös vért fedeztem fel, majd csak azt láttam, hogy a  kocsi kitolat és elmenekülnek.
-Mutasd!-szólt Kyle mellém térdelve, de ahogy hozzáért a fejemhez, felálltam .Bár nem jó ötlet volt, mert megszédültem, így ha nem kap el megint a földre esek.
-Engedd, hogy megnézzem.-szólt újra és elfordította a fejemet.-Kórházba kellene vinni szerintem. -szólalt meg halkan nyugtató hangon és két pislogás után azt fedeztem fel, hogy Jack is mellettem áll és arról kérdezte Kyle-t hogy mi történt. A fejem rettenetesen hasogatott és kicsit szédültem is, de nem akartam kimutatni a fájdalmamat és amúgy is ,nem ez az első esett, hogy hasonló történik velem.Sőt a legtöbbünk, már ennél durvább dolgon is átment.
-Jól vagyok. -biztosítottam mindenkit és eddig észre sem vettem, hogy még mindig Kyle tart, ezért lesöpörtem a kezét a derekamról.
-Egy zsepit kaphatok? -kérdeztem, mire Austin besétált a  látó terembe. 
-Ezt most hülye viccnek szántad? Mert az ilyen nálam még elfogadható, de nálad? Tudod te milyen a fejeden vérző seb? -akadt ki, majd megfogta a kezemet és elkezdett kifele vezetni a csípős hidegben az árnyékban hagyott kocsihoz.  
-Tessék, ne vérezd össze a kocsit.- vette le a fölsőjét és kinyitottam nekem az ajtót. 
Út közben szorosan csukva tartotta a szememet és próbáltam úrrá lenni  a fájdalmamon.
-Hol vagyunk?-nézett fel a hatalmas épületre Kyle. Én kinyitottam a szememet és végignéztem az ismerős fehér épületen. 
-Ez az  a cég, aminek dolgozol .-világosítottam fel, majd Jack kezét elfogadva besétáltam és próbáltam nem azzal törődni, hogy Jack folyamatosan gyilkos pillantással néz Kyle-ra. . Míg ők rögtön Dean irodája felé mentek én beugrottam az orvoshoz, aki adott fájdalomcsillapítót és fehér fáslival betekerte a fejemet miután lefertőtlenítette a szerinte is csúnya sebet. 
-Sajnálom.-ültem le az egyetlen üres székbe pontosan Dean elé.
-Nem a te hibád.- mondta , de csak félig figyelt rám, mert az ujjait összetűzve gondolkodott. -Te vagy a csapatkapitánya , neked kell döntened. -nézett mélyen a szemembe, majd egy egyszeri ajánlatot tett fel.-Adsz Kyle-nak még egy esélyt vagy távozzon a csapatból?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett. Imádom a veszekedős részeket. A legjobban a közepe felé lévő rész tetszett. Kár, hogy Jack szétszedte őket, mert megnéztem volna, ahogy szétverik Fay Kylet. Na de mind1.
    A másik kedvencem a vége. Egyszerűen elképesztő lett. Remélem azért nem küldi el a csapatból, de hát nem én döntök.
    Remélem hamarabb lesz kövi mint most.
    SIESS!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥ :D

    VálaszTörlés