2014. június 10., kedd

Rész

Sziasztok!
Még mindig nem részt hoztam , de gondoltam tartozok egy kis magyarázattal a már megint hosszú kihagyás miatt..
11.-es vagyok (még pár hétig) és félév körül elhatároztam, illetve a szüleim rábeszéltek két előrehozott érettségire. Az írásbeli része már mind a kettőnek lement , de most jön a szóbeli.. angolból 20 tételem van, bár erre nem igazán készülök, informatikából pedig 25, amivel rengeteget foglalkozok, mert ettől tartok..
Az elmúlt napokban/hetekben ezeket tanulgattam, így nem igazán maradt időm írni vagy ha volt is szabadidőm annyira le volt zsibbadva az agyam, hogy egy ébkézláb mondatot nem tudtam összerakni.. bár még mindig rengeteg van hátra, szóval remélem sikerül Hétfőig megtanulnom az összeset(maximum beteszem a párnám alá és hátha alvás közben beleszivárog az agyamba a tudás) . Na és igen.. a Hétfő.. miután lement a szóbeli azután lesz az év zárom, de amin hazaérek az lesz az első dolgom, hogy átöltözzek és megírjam nektek a részt, amit nagyon hosszúra és izgalmasra tervezek, mert megérdemlitek. És kérlek ne haragudjatok rám , ígérem igyekszem hozni a részt.
Remélem mindenkinek úgy sikerültek a vizsgái és év végi jegyei , ahogy remélték és szép nyarat kívánok azoknak, akiknek már elkezdődött! :) ♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése